
Οι κυριοι Παναγιωτης και Γιωργος Αγγελοπουλος εδωσαν το παρων στην προπονηση του Ολυμπιακου την Τεταρτη, παραμονες του μεγαλου τελικου με αντιπαλο τον Παναθηναικο (17/5). Διαβαστε ποιος "ερυθρολευκος" δε γυμναστηκε
διαβάστε περισσότερα για : Στην προπονηση οι Αγγελοπουλοι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου