
Ο Ρομειν Σατο αφου αφιερωσε την προκριση στο Final-4 της Ευρωλιγκας στη νεογεννητη κορη του, παραδεχτηκε οτι ουτε στους παικτες του Παναθηναικου αρεσει να γινονται παιχνιδια-θριλερ
διαβάστε περισσότερα για : Σατο: "Να κανουμε το ριπιτ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου