Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Έβγαλε το πρωτο μερος ο Λο

Έβγαλε το πρωτο μερος ο Λο
Ο Έισι Λο εβγαλε το πρωτο μερος της προπονησης του Ολυμπιακου, με τον Τζοι Ντορσει να παραμενει εκτος.
διαβάστε περισσότερα για : Έβγαλε το πρωτο μερος ο Λο



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου