Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Φλεβαρακης: Μειναμε μια γροθια

Φλεβαρακης: Μειναμε μια γροθια
Ο κοουτς του Ηλυσιακου, Κωστας Φλεβαρακης μιλησε στους παικτες του στα αποδυτηρια αμεσως μετα το τελος του ματς με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Φλεβαρακης: "Μειναμε μια γροθια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου