Χορηγoι της ομαδας παρεθεσαν γευμα σε τεχνικο επιτελειο και παικτες του ΠΑΟΚ την Τεταρτη (4/04). Φευγουν για Σερβια Ντουβνιακ και Αλεξιτς για να ανανεωσουν την βιζα τους
διαβάστε περισσότερα για : Γευματισε η ομαδα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου