Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Γευματισε η ομαδα

Γευματισε η ομαδα
Χορηγoι της ομαδας παρεθεσαν γευμα σε τεχνικο επιτελειο και παικτες του ΠΑΟΚ την Τεταρτη (4/04). Φευγουν για Σερβια Ντουβνιακ και Αλεξιτς για να ανανεωσουν την βιζα τους
διαβάστε περισσότερα για : Γευματισε η ομαδα



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου