Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Σμιθ: Θα ειναι φοβερη η ατμοσφαιρα

Σμιθ: Θα ειναι φοβερη η ατμοσφαιρα
Ο Ντεβιν Σμιθ αναφερθηκε στις δυσκολιες που αναμενεται να βρει η Μακαμπι στο πεμπτο και τελευταιο ματς με τον Παναθηναικο. Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Σμιθ: "Θα ειναι φοβερη η ατμοσφαιρα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου