Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Οχαγιον: Με εχει βοηθησει πολυ ο Παπαλουκας

Οχαγιον: Με εχει βοηθησει πολυ ο Παπαλουκας
Ο Γιογκεβ Οχαγιον μιλησε για το πεμπτο και τελευταιο ματς των πλει οφ με τον Παναθηναικο, ενω δεν παρελειψε να αναφερθει και στον Θοδωρη Παπαλουκα.
διαβάστε περισσότερα για : Οχαγιον: "Με εχει βοηθησει πολυ ο Παπαλουκας"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου