
Ο Γιογκεβ Οχαγιον μιλησε για το πεμπτο και τελευταιο ματς των πλει οφ με τον Παναθηναικο, ενω δεν παρελειψε να αναφερθει και στον Θοδωρη Παπαλουκα.
διαβάστε περισσότερα για : Οχαγιον: "Με εχει βοηθησει πολυ ο Παπαλουκας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου