
Το... παρτι που ακολουθησε μεσα στο ΣΕΦ της προκρισης του Ολυμπιακου στο Final-4 της Ευρωλιγκας, δεν περασε απαρατηρητο απο την Ευρωλιγκα που τιμωρησε με προστιμο 42.000 την ΚΑΕ
διαβάστε περισσότερα για : Προστιμο 42.000 ευρω στον Ολυμπιακο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου