
Ο Άρης θα υποδεχθει αυριο το Ρεθυμνο (24/03, 16:00) στο Αλεξανδρειο θελοντας να κανει το πεντε στα πεντε στο φιναλε της κανονικης περιοδου του πρωταθληματος με φοντο την κατακτηση της 6ης θεσης.
διαβάστε περισσότερα για : Κερους: "Vamos Άρης"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου