Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ίβκοβιτς: Eυχαριστω τους παικτες μου

Ίβκοβιτς: Eυχαριστω τους παικτες μου
Ο Ντουσαν Ίβκοβιτς ευχαριστησε τους παικτες του στην συνεντευξη Τυπου του τελικου για οσα εκαναν μεχρι σημερα. Τι ειπε για τον τελικο και σε ποιο σημειο εκανε πλακα...
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Eυχαριστω τους παικτες μου"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου