Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Βεστερμαν: Όνειρο ο Παναθηναικος, οχι το ΝΒΑ

Βεστερμαν: Όνειρο ο Παναθηναικος, οχι το ΝΒΑ
Ο Λεο Βεστερμαν της Βιλερμπαν αποκαλυψε σε συνεντευξη του οτι το δικο του ονειρο δεν ειναι το ΝΒΑ, αλλα ο Παναθηναικος...
διαβάστε περισσότερα για : Βεστερμαν: "Όνειρο ο Παναθηναικος, οχι το ΝΒΑ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου