
Ο Λευτερης Σουμποτιτς μιλησε για τα χρονια που επαιζε στον Άρη, τη χημεια του με Γιαννακη-Γκαλη, αλλα και το ντερμπι της Θεσσαλονικης (14/3, 7μ.μ.), ενω παραδεχτηκε πως ηταν λαθος η μεταγραφη του στον ΠΑΟΚ
διαβάστε περισσότερα για : Σουμποτιτς: "Λαθος που πηγα στον ΠΑΟΚ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου