Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Σουμποτιτς: Λαθος που πηγα στον ΠΑΟΚ

Σουμποτιτς: Λαθος που πηγα στον ΠΑΟΚ
Ο Λευτερης Σουμποτιτς μιλησε για τα χρονια που επαιζε στον Άρη, τη χημεια του με Γιαννακη-Γκαλη, αλλα και το ντερμπι της Θεσσαλονικης (14/3, 7μ.μ.), ενω παραδεχτηκε πως ηταν λαθος η μεταγραφη του στον ΠΑΟΚ
διαβάστε περισσότερα για : Σουμποτιτς: "Λαθος που πηγα στον ΠΑΟΚ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου