Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ίβκοβιτς: Αδειασαμε μετα τον τελικο

Ίβκοβιτς: Αδειασαμε μετα τον τελικο
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Ντουσαν Ίβκοβιτς τονισε στη συνεντευξη Τυπου οτι οι παικτες του ηταν... αδειοι, καθως ειχε προηγηθει ο τελικος Κυπελλου.
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Αδειασαμε μετα τον τελικο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου