
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Ντουσαν Ίβκοβιτς τονισε στη συνεντευξη Τυπου οτι οι παικτες του ηταν... αδειοι, καθως ειχε προηγηθει ο τελικος Κυπελλου.
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Αδειασαμε μετα τον τελικο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου