Για το ντερμπι με τον ΠΑΟΚ την ερχομενη Τεταρτη (14/3) μιλησε ο Χρηστος Ταπουτος ο οποιος καλεσε τον κοσμο να δωσει δυναμικο παρων για να βοηθησει τον Άρη
διαβάστε περισσότερα για : Ταπουτος: "Περιμενουμε ενα γεματο Παλε"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου