
Ο τιμ μανατζερ του ΠΑΟΚ, Τελης Ζουρνατσιδης, τονισε πως εγινε σε πολυ καλο κλιμα η συναντηση για τα μετρα ταξης στο ντερμπι με τον Άρη και μιλησε για την προοπτικη παραμονης πακτων οπως Ντουβνιακ, Παππα και Αλεξιτς. Τι αποφασιστηκε στην συσκεψη
διαβάστε περισσότερα για : Ζουρνατσιδης: "Ακολουθησαμε την πεπατημενη..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου