Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Παπαλουκας: Ήθελα το πρωταθλημα

Παπαλουκας: Ήθελα το πρωταθλημα
Ο Θοδωρης Παπαλουκας μιλησε για την οικονομικη κριση στην Ελλαδα, ενω δεν παρελειψε να εκφρασει την πικρα του που δεν κατεκτησε το ελληνικο πρωταθλημα.
διαβάστε περισσότερα για : Παπαλουκας: "Ήθελα το πρωταθλημα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου