Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Καλαφατακης: Πολυ ομορφο παιχνιδι

Καλαφατακης: Πολυ ομορφο παιχνιδι
Ο Γιωργος Καλαφατακης ηθελε η ομαδα του να αφησει πισω της την ηττα απο την Καβαλα και ο ΚΑΟΔ τα καταφερε μια χαρα. Διαβαστε τι ειπε για τα τρια ματς που απομενουν
διαβάστε περισσότερα για : Καλαφατακης: "Πολυ ομορφο παιχνιδι"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου