Ο Χρηστος Ταπουτος αν και γυρισε το δεξι του ποδι στην ολοκληρωση της σημερινης τελευταιας προπονησης του Άρη για το αυριανο (7/03) παιχνιδι με τον Ηλυσιακο το πηρε πανω του και ακολουθησε την αποστολη στην Αθηνα.
διαβάστε περισσότερα για : Το πηρε πανω του ο Ταπουτος
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου