Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Πετγουει: Θα παιξω με περισσοτερη καρδια

Πετγουει: Θα παιξω με περισσοτερη καρδια
Ο Ααρον Πετγουει δηλωσε ξαφνιασμενος για το οτι δεν θα υπαρχουν φιλοι του ΠΑΟΚ στο ντερμπι με τους "κιτρινους" και τονισε πως θα κανει τα παντα για να τους αφιερωσει την νικη
διαβάστε περισσότερα για : Πετγουει: "Θα παιξω με περισσοτερη καρδια"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου