Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Οικονομιδης: Όποιος το θελει πιο πολυ

Οικονομιδης: Όποιος το θελει πιο πολυ
Ο προεδρος του ΕΣΑΚΕ, Βασιλης Οικονομιδης μιλησε για το ντερμπι της Θεσσαλονικης μεταξυ του Άρη και του ΠΑΟΚ. Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Οικονομιδης: "Όποιος το θελει πιο πολυ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου