
Παρα τα οποια παρατραγουδα υπηρξαν στο ντερμπι με τον ΠΑΟΚ με τις κροτιδες που επεσαν, οι φιλοι του Άρη στο συνολο τους δημιουργησαν μια ομορφη ατμοσφαιρα και ανεβασαν για τα καλα τα... ντεσιμπελ (vids)
διαβάστε περισσότερα για : Το... πυρινο Αλεξανδρειο
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου