Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Η Θεσσαλονικη στα... οπλα

Η Θεσσαλονικη στα... οπλα
Δεν εχουν το ιδιο ενδιαφερον οπως παλαιοτερα, ομως τα Άρης-ΠΑΟΚ παραμενουν μεγαλα ματς... Θυμηθειτε τι εχει γινει απο το 2000-01 μεχρι περυσι, διαστημα που οι δυο ομαδες δεν αγωνιζονται στο... ιδιο σπιτι (vids)
διαβάστε περισσότερα για : Η Θεσσαλονικη στα... οπλα



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου