Ο Μαικ Μπατιστ τονισε οτι συνεχιζει τις θεραπειες και στοχος ολων στον Παναθηναικο ειναι να παρει μερος στον τελικο Κυπελλου με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Μπατιστ: "Πρεπει να ειμαι αισιοδοξος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου