Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Μπατιστ: Πρεπει να ειμαι αισιοδοξος

Μπατιστ: Πρεπει να ειμαι αισιοδοξος
Ο Μαικ Μπατιστ τονισε οτι συνεχιζει τις θεραπειες και στοχος ολων στον Παναθηναικο ειναι να παρει μερος στον τελικο Κυπελλου με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Μπατιστ: "Πρεπει να ειμαι αισιοδοξος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου