
Μηνυμα συσπειρωσης εστειλε ο Ντιογκο ενοψει ντερμπι, δηλωνοντας ανυπομονος να αγωνιστει, ενω τονισε πως η ομαδα του πρεπει να ξεχασει τον αποκλεισμο απο την Μεταλιστ.
διαβάστε περισσότερα για : Ντιογκο: "Όλοι ενωμενοι για το πρωταθλημα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου