Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ντιογκο: Όλοι ενωμενοι για το πρωταθλημα

Ντιογκο: Όλοι ενωμενοι για το πρωταθλημα
Μηνυμα συσπειρωσης εστειλε ο Ντιογκο ενοψει ντερμπι, δηλωνοντας ανυπομονος να αγωνιστει, ενω τονισε πως η ομαδα του πρεπει να ξεχασει τον αποκλεισμο απο την Μεταλιστ.
διαβάστε περισσότερα για : Ντιογκο: "Όλοι ενωμενοι για το πρωταθλημα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου