
Στην κρισιμη συναντηση που εγινε το μεσημερι στον ΕΣΑΚΕ για το θεμα των οφειλων που εχουν οι ομαδες προς παικτες και προπονητες της απο τα περασμενα χρονια η ΚΑΕ Άρης ζητησε κουρεμα της ταξης του 50% σε βαθος 3-4 χρονων.
διαβάστε περισσότερα για : Ζητησε κουρεμα 50% σε βαθος 3-4 χρονων
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου