Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Άλεξιτς: Να μην μεινουμε στο -20

Άλεξιτς: Να μην μεινουμε στο -20
Ο Μιλουτιν Αλεξιτς αναφερθηκε στην ηττα απο τον Παναθηναικο και τη διαφορα των 20 ποντων, την προσθηκη του Μπογιοβιτς αλλα και τον "τελικο" με τον Κολοσσο
διαβάστε περισσότερα για : Άλεξιτς: "Να μην μεινουμε στο -20"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου