Ο Μιλουτιν Αλεξιτς αναφερθηκε στην ηττα απο τον Παναθηναικο και τη διαφορα των 20 ποντων, την προσθηκη του Μπογιοβιτς αλλα και τον "τελικο" με τον Κολοσσο
διαβάστε περισσότερα για : Άλεξιτς: "Να μην μεινουμε στο -20"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου