
Ο Νεβεν Σπαχια ζητησε συγνωμη για την εμφανιση της ομαδας του στο παιχνιδι με τον Παναθηναικο κι αναφερθηκε στα ευκολα καλαθια που δεχτηκε η Φενερμπαχτσε
διαβάστε περισσότερα για : Σπαχια: "Ζηταω συγνωμη..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου