Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Σπανουλης: Πηγαμε το ματς εκει που θελαμε

Σπανουλης: Πηγαμε το ματς εκει που θελαμε
Ο Βασιλης Σπανουλης τονισε οτι ολοι στον Ολυμπιακο μαθαινουν απο τα λαθη και γινονται καλυτεροι. Διαβαστε λεπτομερειες.
διαβάστε περισσότερα για : Σπανουλης: "Πηγαμε το ματς εκει που θελαμε"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου