Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Αλεξανδρης: Ο Πελεκανος τραβηξε το διχτακι

Αλεξανδρης: Ο Πελεκανος τραβηξε το διχτακι
Ο Άρης μπορει να αντιμετωπιζει αυριο το απογευμα στο Αλεξανδρειο (06/12, 19:45) την ολλανδικη Γκαστερα Φλειμς για την 4 αγωνιστικη της Α΄ φασης των ομιλων του Eurocup ωστοσο στο μυαλο του Βαγγελη Αλεξανδρη ειναι ακομη η τελευταια φαση της ηττας απο τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : Αλεξανδρης: "Ο Πελεκανος τραβηξε το διχτακι"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου