Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Σμιθ: Έχω βρει ρυθμο

Σμιθ: Έχω βρει ρυθμο
Ο Στιβεν Σμιθ αμεσως μετα το τελος του ματς με την Ζαλγκιρις μιλησε για την πολυ καλη εμφανιση που πραγματοποιησε κοντρα στους Λιθουανους.
διαβάστε περισσότερα για : Σμιθ: "Έχω βρει ρυθμο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου