Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ομπραντοβιτς: Οι παικτες μου εδειξαν συγκεντρωση

Ομπραντοβιτς: Οι παικτες μου εδειξαν συγκεντρωση
Ο Ζελικο Ομπραντοβιτς τονισε οτι ο Παναθηναικος εβγαλε ποιοτητα, ενω αναφερθηκε και στην εμφανιση του Στιβεν Σμιθ. Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Ομπραντοβιτς: "Οι παικτες μου εδειξαν συγκεντρωση"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου