Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Μπαρτζωκας: Να δουλευουμε στο οριο μας

Μπαρτζωκας: Να δουλευουμε στο οριο μας
Για την εξαιρετικη πορεια του Πανιωνιου μιλησε ο προπονητης του συλλογου, Γιωργος Μπαρτζωκας. Διαβαστε λεπτομερειες.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Να δουλευουμε στο οριο μας"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου