Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Ένσταση ο Άρης

Ένσταση ο Άρης
Ο Άρης κατεθεσε ενσταση μετα το τελος του ματς με τον Ολυμπιακο. Οι Θεσσαλονικεις υποστηριζουν οτι δεν επρεπε ο διαιτητης κυριος Χριστοδουλου να συμβουλευτει το replay. Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Ένσταση ο Άρης



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου