
Ο Άρης κατεθεσε ενσταση μετα το τελος του ματς με τον Ολυμπιακο. Οι Θεσσαλονικεις υποστηριζουν οτι δεν επρεπε ο διαιτητης κυριος Χριστοδουλου να συμβουλευτει το replay. Διαβαστε αναλυτικα.
διαβάστε περισσότερα για : Ένσταση ο Άρης
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου