Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ίβκοβιτς: Μπορουσαμε με Σπανουλη...

Ίβκοβιτς: Μπορουσαμε με Σπανουλη...
Ικανοποιημενος εμεινε ο Ντουσαν Ίβκοβιτς για τη νικη, ενω τονισε οτι με τον Σπανουλη στο παρκε ο Ολυμπιακος στο τελος θα μπορουσε να ανταποκριθει.
διαβάστε περισσότερα για : Ίβκοβιτς: "Μπορουσαμε με Σπανουλη..."



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου