Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ομπραντοβιτς: Δεν μετανιωσα για τον Παναθηναικο

Ομπραντοβιτς: Δεν μετανιωσα για τον Παναθηναικο
Ο κοουτς του Παναθηναικου, Ζελικο Ομπραντοβιτς μιλησε για την θητεια του στο "τριφυλλι", αλλα και για την αναμετρηση με την Ζαλγκιρις.
διαβάστε περισσότερα για : Ομπραντοβιτς: "Δεν μετανιωσα για τον Παναθηναικο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου