
Ο κοουτς του Παναθηναικου, Ζελικο Ομπραντοβιτς μιλησε για την θητεια του στο "τριφυλλι", αλλα και για την αναμετρηση με την Ζαλγκιρις.
διαβάστε περισσότερα για : Ομπραντοβιτς: "Δεν μετανιωσα για τον Παναθηναικο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου