Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Αλεξανδρης: Ο Σπανουλης μας κερδισε!

Αλεξανδρης: Ο Σπανουλης μας κερδισε!
Ο Βαγγελης Αλεξανδρης μιλησε για την ηττα του Άρη απο τον Ολυμπιακο, την εξαιρετικη εμφανιση του Σπανουλη, αλλα και την κατασταση που επικρατει στις ταξεις της ομαδας του
διαβάστε περισσότερα για : Αλεξανδρης: "Ο Σπανουλης μας κερδισε!"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου