
Ο Βαγγελης Αλεξανδρης μιλησε για την ηττα του Άρη απο τον Ολυμπιακο, την εξαιρετικη εμφανιση του Σπανουλη, αλλα και την κατασταση που επικρατει στις ταξεις της ομαδας του
διαβάστε περισσότερα για : Αλεξανδρης: "Ο Σπανουλης μας κερδισε!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου